2013年8月12日星期一

Nownews生活新聞: 精選》馬來饃Cherng 專欄 那些女人教我的事

Nownews生活新聞
www.nownews.com 
Startup Hiring: How to Hire the Best People

Attract and retain the best people. 7 lectures from top founders and CEO's about how to hire for your startup! Sign up for $19.
From our sponsors
精選》馬來饃Cherng 專欄 那些女人教我的事
Aug 13th 2013, 05:58

〔文╱美麗佳人〕為工作的關係,我跟我姊姊一家口住在一起。那天我在翻箱倒櫃找東西,結果搜出了一件中國式的傳統肚兜,心想姊夫口味也太偏門了吧?追問之下才知道那原來是姊姊結婚時的嫁妝。我就說:「這什麼荒謬的嫁妝,怎麼不拿電風扇還比較實際一點?」姊姊無奈地表示這也是非她所願啊。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

沒有留言:

發佈留言