2013年5月21日星期二

Nownews生活新聞: 神之便當事件 四方報總編:我被騙了。是我的錯。對不起

Nownews生活新聞
www.nownews.com
神之便當事件 四方報總編:我被騙了。是我的錯。對不起
May 22nd 2013, 02:32

〔記者李鴻典╱台北報導〕張正強調,對於此事求證與對外發言缺失所造成的社會困擾,深感抱歉。對於因為我而相信確有該起便當店事件的朋友,尤其愧疚。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

沒有留言:

發佈留言