2013年9月11日星期三

Nownews生活新聞: 母親為培養女兒獨立性 13年來謊稱「我不是你親媽」

Nownews生活新聞
www.nownews.com 
Get rewarded for sharing

Join the Hotspex panel to play a key role in consumer driven innovation. Have a real impact on the products that go to market and earn great rewards!
From our sponsors
母親為培養女兒獨立性 13年來謊稱「我不是你親媽」
Sep 12th 2013, 03:07

〔大陸新聞中心╱綜合報導〕「你媽已經死了,我不是你親媽。」十幾年前,瀋陽的申女士告訴小學四年級的女兒程程。「我只供你讀書,供你上大學,以後別想指望我!」從此,程程仿佛變了一個人,驕嬌之氣消失殆盡,刻苦學習吃苦耐勞。等到女兒獨立事業有成後,沈女士才說出了真相。

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions

沒有留言:

發佈留言